sobota, 16 czerwca 2012

denko majowe z hakiem czerwcowym

Witajcie Kochani
mała wzmianka blog nie jest moim dziełem ja tu tylko postuje ale chcialam podziekowac za wszystkie komentarze i zapraszam was tez na moj prywatny blog http://throughthedaythroughthelife.blogspot.co.uk/

w zwiazku z urlopem i wyjazdem do Polski musze połaczyc denko z maja z kawałkiem czerwca

Oto denkowcy :


z całej grupy wyłoniłam faworytów i są to produkty które zdecydownie musza ponownie pojawic sie w mioch zasobach kosmetycznych bo sa ulubiencami denka czyli w rolach głównych :

  •  foaming gel Rituals Yogi Flow- Indian Rose & Sweet Almond – kwiatowo slodki  jak na razie najgorszy zapach z tych ktore mialam okazje wyprobowac... ale sam żel jest nadal fantasyczny 
    • kolejny hit bez którego ani rusz czyli .. Johnson's baby softwash z 1/3 mleczka nawilzajacego - kremowy i niesamowicie wydajny a co najwazniejsze swiatnie pielegnuje skóre

     
     
     
    • Garnier mineral deo 48 hr silky - bezkonkurencyjny faworyt
    • krem do rąk Johnson's nawilżający-jeden z lepszych kremów do rąk jakie przetestowałam, szybko się wchłania i nei pozostawia tłustej wartswy i o dziwo utrzymuje sie na dłoniach delikatną warstewką ochronna , no super :)
    Nie wiem czy wy tez tak macie ale mi pocą sie dlonie a  krem, ktory sie nie wchłania po nałożeniu jest dla mnie koszmarem i konczy sie tak ze wole go nie używać niż zużywać...
     
     
     
    •  J&J blackhead clearing daily scrub - jak obiecałam do garnierów juz nie wróce ale dałam szanse jeszcze tym produktom i jestem zachwycona i zaskoczona bo wydawło mi sie produkt bedzie mało wydajny ze wzgledu na postac bardziej pianki niz zelu ale nie nie :) spisał sie i zmniejszył troche ilosc zaskórników
    • John Frieda Frizz Ease maska do włosów intesywnie regenerująca z olejkiem avocado - odkrycie maja, fantastyczna maska włosy miekkie sypkie i bez puszenia oto efekt w skócie :)














    • DKNY delicoius night - jest to moje drugie opakowanie tej perfumy i dostałam wiele komplementów co do tego zapachu, ja ją uwielbiam i nie czuje na sobie w ogole wiec moze o to chodzi ze jest to moj zapach, jest to zapach ciezki powiedzialabym ze raczej na wieczor ale uwielbiam go szczególnie porą jesienna i zimowa kiedy wtulam sie w szalik lub chuste to otula mnie ciepłem :) zapach niesamowiecie trwały 
      Ostanio odkryłam cos podobnego i juz wiem ze jest to moj nowy zapach za ktorym oszalałam to 
      YSL Elle -probka po lewej była ze spryskiwaczem o wiele lepiej uzywa sie tego rodzaju probek.

      Dodatowo w zużyciach pojawiły sie powtórki z poprzednich denek czyli ogolnie wszystkie produkty ok ale bez szału, wrócilabym ale niekoniecznie : 

    • Odżywka timotei fresh & strong do włosów normalnych bez parabenów - opis denka
    • Satin Care Zel do golenia aloesowy do skóry wrażliwej
    • Rimmel Stay Matte - puder matujacy
     Ponadto zużyłam:

    • Oczyszcające Paski na nos Montagne Jeunesse - plastry z węglem ale wyciagają mnóstwo wągrów no tylko na mnie nie działaja bo ja jestem ewenementem ;p ale testowałam na mężu i wiem ze działa
    • Chusteczki oczyszczające Simple spot less skin quick fix – z cynkiem i rumiankiem jako czynnikami zwalczającymi pryszcze i Fitosfingozyna - czynnik antybakteryjny ogolnie chusteczki rewelacja ale dostepny tylko w UK, pomagały goić wypryski i dobrze oczyszczały wrecz dezynfekowały skóre
    • Maska nawilżająca z ziajii z glinka zielona - te maski są niesamowite ale to tez wiecie :)

    W tym projekcie jest jeszce jeden produkt ktory zuzywałam miesiacami i juz do niego nie powróce poniewaz obciążał mi włosy strasznie wiec nei jest wart ponownego kupna mimo ze wydajnosc ma niezła a mianowicie:
    • Odzywka w sprayu Loreal full restore  do włosów słabych i bez życia - no i odżywka tez słaba 
    To by było na tyle i uzadnych zużyc wam życze w tych letnich miesiacach i rozsadnych zakupów :))
    Pozdrawiam serdecznie

    19 komentarzy:

    1. Zaciekawiłaś mnie tą maską do włosów :)
      zapraszam do siebie :)

      OdpowiedzUsuń
    2. DKNY czarne mnie zaciekawiły :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Opisywałam ostatnio jeden z kometyków J&J... nie wypadł najlepiej, pozornie może się sprawdzać ale nie mają najlepszego składu te produkty.

      OdpowiedzUsuń
    4. Ciekawa jestem tych perfum, bo lubię intensywne zapachy puszę je zwąchać ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. O produkty ciekawe :)
      Świetny blog,obserwuję, licze na to samo. ♥

      OdpowiedzUsuń
    6. DKNY delicoius night - jak dla mnie jest zbyt intensywny

      OdpowiedzUsuń
    7. Ile kosmetykow .Na bogato ;d :)
      Zapraszam do mnie , Obsserwujemy ?

      OdpowiedzUsuń
    8. używałam podobnej odżywki do włosów, one są świetne ;D

      OdpowiedzUsuń
    9. Fajne produkty, gdzie mieszasz że przyjeżdżasz do Polski :)

      OdpowiedzUsuń
    10. chciałabym zobaczyć jakiś ranking peelingów do twarzy. nie wgłębiałam się bardziej w Twojego bloga tzn nie czytałam wszystkiego dokładnie. ogólnie bardzo ciekawy blog :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Zapraszam na moje pierwsze skromne rozdanie. ♥ dienex33.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. maseczki do twarzy zawsze i wszedzie :D

      OdpowiedzUsuń
    13. Większości prezentowanych kosmetyków nie stosowałam :)

      OdpowiedzUsuń
    14. pamietam, że kiedys uzywalam tego Graniera ale potem się popsuł i juz nie byłam z niego taka zadowolona jak wczesniej;/

      pozdrawiam,
      http://msabhati.blogspot.com/

      ;)

      OdpowiedzUsuń
    15. Zapachy DKNY są boskie - takie wyraznie delikatne i soczyście apetyczne ;-)

      OdpowiedzUsuń