poniedziałek, 3 października 2011

Zużycia z września

Udało mi się trochę zużyć we wrześniu - powinien tu także być szampon Head&Shoulders, ale wrzucałam go już ostatnio ;) A więc co my tu mamy?
  • Ziaja - płyn do demakijażu oczu
Ostatnimi czasy przypasował on mi znacznie bardziej niż wersja dwufazowa, wydaje się być delikatniejszy, a tak samo skuteczny. Do tego tani i wydajny, czego chcieć więcej? :)
  • Essence - tusz do rzęs MultiAction
Jeden z lepszych tuszów, jakie miałam. Wydłuża, pogrubia, podkreśla, nie skleja. Co prawda po kupieniu warto go przetrzymać jakiś czas, żeby ciut przesechł, bo z początku jest go zbyt dużo, jest zbyt rzadki, zbyt "mokry" ;) To chyba moje 3 opakowanie, choć kolejnego na razie nie kupiłam, znalazłam nowy nr 1, jakim jest Kobo - Lash Modeling Mascara :)
  • Avon Planet Spa - śródziemnomorski krem do ciała z oliwką
Męczyłam go dość długo, jakoś nie mogłam się przekonać, ale wreszcie koniec końców go wręcz pokochałam, jak wiele moich avonowych klientek - co katalog mam na niego kilka zamówień. Ślicznie pachnie, nawilża, ma świetne opakowanie...
  • Avon Senses - żel pod prysznic Lagoon 500ml
Wybaczcie, ale chyba nie umie recenzować żeli pod prysznic :P Ten rolę swoją spełnia - czyści, dobrze się pieni, ładnie pachnie, jest wydajny - cała moja naprawdę duża rodzina pomagała mi go wykończyć i jak na złość w ogóle go nie ubywało ;) 
  • Isana - żel pod prysznic Arbuz i mięta wodna 300ml
Tradycją już jest, że skuszam się na każdą edycję limitowaną tych żeli - uwielbiam je! Są tanie jak woda, do tego szybko się je zużywa, bo są dość niewydajne (tak, to ma swoje plusy ^^), pachną zazwyczaj obłędnie! Dla mnie to taki bardzo miły dodatek na półce przy wannie - aromatyczna kąpiel gwarantowana, za grosze ;)
  • Marba - puder do kąpieli Pomarańcza i czekolada
W przypadku Limonki i bazylii z tej serii przynajmniej zapach był na plus... Tu plusów nie mam żadnych. Nie pieni się prawie wcale, a ta piana która się tworzy znika szybciutko, zapach jest bardzo chemiczny, wręcz nieprzyjemny, woda wygląda nieapetycznie pomarańczowo. Nie nie nie, nawet za 2zł.
  • Dentalux - płyn do płukania ust X-tra Mint
Też nie mogłam się do niego przyzwyczaić z początku - wydawał się strrrasznie ostry, tak, że wręcz paraliżował usta. Ale po jakimś czasie używania wrażenie to osłabło i zostało tylko przyjemne odświeżenie paszczy ;) Na razie mam inny płyn, z Lidla, ale myślę, że wrócę do tego znowu. Może wypróbuję inny "smak" :)

32 komentarze:

  1. ten żel z isany - zachęcający bo arbuzowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam z Planet spa.. muszę go wypróbować, sama miałam ten fioletowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei w ogóle się z tym tuszem nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwufazowy i puder do kąpieli to łatwo zużyć ,ale za tą maskarę i planet spa to cie podziwiam,sama nie umiem ich zuż
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie żele z isany niestety wysuszają, ale od czasu do czasu kupuję jakąś limitowaną edycję tylko dla zapachu :) I też bardzo lubię tusz Essence i niestety kilka dni temu się skończył

    OdpowiedzUsuń
  6. ten płyn do demakijażu z ziaji jest świetny :) pozdrawiam i obserwuję ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten żel pod prysznic miałam z avonu :D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten tusz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Zachęcam do obserwowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś do Avonu nie moge sie przekonać (poza lakierami)

    OdpowiedzUsuń
  10. dwufazówkę z ziaji miałam kiedyś i było ok, ostatnio do niej powróciłam i z wielką ulgą wykończyłam opakowanie, podrażniało mnie piekło i nie wiadomo co jeszcze, chyba wrażliwszą cere mam niż kiedyś, a ten zwykły może wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. avon ma fajne te żele pod prysznic :) ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwufazówkę z Ziaji bardzo lubię, ale ten normalny płyn, który zużyłaś jest tragiczny. Dosłownie nie robi nic. Z moim makijażem kompletnie sobie nie radził, kompletnie. :<

    PS. Torebka mieści A4. :) Na blogu podałam linki do aukcji, jeśli byłabyś zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płyn z Ziaji jest dla mnie faworytem :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. puder do kąpieli wydaje się ciekawy, bo nigdy go nie używałam;)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow isana fajny żel ja tez chce trafić na arbuza:) pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://lilianaablog.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. They sounds like great products!

    OdpowiedzUsuń
  18. też lubię ten tusz.;)
    +
    fajny blog, dodaje sie do obserwatorów.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na giveaway, który organizuje wraz ze sklepem ClubCouture :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. żel fajny, też miałam :)

    bardzo podoba mi się ten pomysł z manią zużywania bo to mnie też mobilizuje do dokończenia i wyrzucenia kosmetyków, a to oznacza więcej miejsca na nowe ♥♥♥♥♥♥♥ xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabyś zostać może Ambasadorką PAESE? Ja jestem, więc mogę Ci w tym pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog . Dąłączę się do obserwowanych i będę komentować . Liczę na to samo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ` Właśnie muszę sobie kupić jakiś nowy tusz do rzęs.. ale kompletnie nie mam pojęcia jaki. ten twój wydaje się całkiem okay. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie ten tusz z Essence :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog! Recenzje różnych kosmetyków to bardzo fajny pomysł. Przyda się mnie i wielu innym osobom. Obserwuję i zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga http://sweetstrawberries-express.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne te żele senses - dawno ich nie miałam :)

    zapraszam do wykonania makijażu na konkurs który organizuję, do wygrania zestaw kosmetyków Elite :) Czas na wysyłanie prac do jutra 25.10 do północy :) warto! i na inne rozdania na moim blogu tez!

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście używałam ziaji płynu do demakijażu- nie polecam, szczypie w oczy...:-) ale to jest moje zdanie hehe :-) Planet Spa - bardzo fajne produkty :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. http://linaange.blogspot.com/ istnieje od niedawna, staram się nie przynudzać, ale potrzebuję wiecej zainteresowanych, może akurat Ciebie zainteresuje blog, zreszta.. krytykować też jak najbardziej można.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  31. też miałam ten tusz do rzęs, dobry jest :)!

    OdpowiedzUsuń