niedziela, 3 kwietnia 2011

Zużycia marcowo-kwietowe.

Witajcie kochani :) 
Chce wam pokazać moje zużycia od połowy 
marca do dnia dzisiejszego (3 kwietnia) :)
Zapraszam do przeczytania mojej opinii . 


Garnier, Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni, Krem do rąk z ekstraktem z aloesu. 

Przyjemny krem do rąk, moim zdaniem wydajny, idealnie spisał się na mrozie, który panował zimą. Ma przyjemy zapach. Jest tani, wydajny, szybko się wchłania, nie zostawia ,, tłustych plam'' , fajnie nawilża :)

Cena - w promocji 4,99 / 75 ml.




Ziaja, Jogurtowa, Krem nawilżający.

Jest to krem, który zapobiega utracie wody, uzupełnia niedobór naturalnych biopierwiastków w skórze. Hmm.. czy to się sprawdziło - nie wiem. Krem jak zwykły krem, dobrze nawilża nam twarzyczkę, ma delikatny zapach (nie chemiczny), jest wydajny( przy pojemności 50 ml wystarczył mi na 1,5 miesiąca codziennego używania). 

Cena za 50 ml - ok. 10 zl.



Avon, Super Extend Mascara

Według Avon'u jest to mascara superwydłużająca nam rzęsy. Super to jest dla mnie przesada. Wydłuża nam średnio rzęsy, ale nie ma masakry. Nie osypuje się , rozdziela nam przepiękne rzęsy, widać każdą rzęsę. Ma fantastyczną gumową szczoteczkę, co możecie zobaczyć na zdjęciu obok. Kolor to głęboka czerń. Napewno powrócę do tego tuszu :) 

Cena :
w katalogu - 35 zł (przesada :o) / 7ml
w katalogu NA PROMOCJI - od 20 zł / 7 ml 



Avon, Nail Experts, zmywacz w pisaku.

No i tak.. Nie wiem o co z tym chodzi.. Jak widzicie na pierwszym zdjęciu, końcówka jest totalnie zniszczona, bo używałam jej wielokrotnie. Po wyjęciu jej widać coś w oddali, jakby nową końcówkę zmywacza. Lecz jak się ją wyjmuje ? Nie wiem.. Jeżeli macie ten zmywacz, to piszcie czy on się już nadaje do kosza czy można tą końcówkę jakoś wydobyć. Ogólnie fajny zmywacz w pisaku :):):)

Cena - ok. 15 zł




Herbal Essences, Błyszczę, więc jestem!, Szampon wyzwalający blask,

Cuuudowny jak dla mnie szampon. Blasku nie ma, ale nie oczekujmy od szamponów naprawdę cudawianek, bo szampon ma nam oczyścić ładnie skórę głowy i włoski, a od regenerowania są odżywki i różna maski :) Po umyciu włosów tym szamponem moje włosy były odświeżone , lekkie w dotyku, nie obciążone. Ma powalający na kolana zapach truskawki, herbaty, kwiatu pomarańczy. 

Cena :
Zależy jak się trafi, bo ja za szampon 400 ml zapłaciłam w SP 12,99 + odżywka z tej seri 250 ml.
A szampon 250 ml lub 400 ml kosztuje ok. 12 zł.
Więc lepiej szukajcie na promocji :D




Sylwie36 :*

8 komentarzy:

  1. Używałam tego kremu Ziaja, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ma powalający na kolana zapach truskawki, herbaty, kwiatu pomarańczy" tym zdaniem mnie do niego całkowicie przekonałaś :D na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię te szampony, a najbardziej chyba ten niebieski nawilżający:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z Herbala polecam odżywkę malinową w czerwonym opakowaniu - przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie się zastanawiałam nad kupnem tego zmywacza w pisaku, ale wydawało mi się to za drogie i pewnie nie starczyłoby na długo.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli chodzi o zmywacze w pisaku należy poprostu mocno pociągnać za tą końcówkę i powinna wyjść

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zmywacz, jednak używałam go tylko do zmycia lakieru ze skórek. Używałam, bo mam ten sam problem co ty. Niby można pisak wyciągnąć, ale co dalej, uciąć końcówkę ? Nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ten wasz blog, bardzo sie przydaje :D będę tu wpadać na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń